Lunch 15.4.

neděle 15. dubna 2012

| | |

Po delší době opět přidávám recept, dnes to bude na můj opravdu jednoduchý oběd - sójové maso s rýží.



Ingredience:

  • 50g sójové kostky
  • 50g dvoubarevná rýže
  • rajčatový protlak
  • cibule
  • česnek
  • chilli
  • oregáno
  • sůl
  • pepř
  • olivový olej
Sójové kostky necháme 10 minut vařit a potom je přesuneme na pánev potřenou olivovým olejem. Přidáme rajčatový protlak, cibuli, česnek, chilli a oregáno po pěti minutách ještě dochutíme trochou soli a pepře, necháme ještě chvíli opékat a nakonec směs podávámé s rýží uvařenou podle návodu. ;)


6 komentářů:

Ajvn řekl(a)...

vyzerá to super :)

Veju řekl(a)...

sojový maso jsem ještě neměla, zajímalo by, jak chutná :D ... ale vypadá to lahodně :)

Malá Dominika řekl(a)...

Á, to si jdu ihned udělat!

Anette řekl(a)...

mňam hned bych si dala :)
PS: Snažím se rozjet svůj nový blog, byla bych moc ráda kdybys mě navštívila :)

Kristýna Davidová řekl(a)...

Také jsem ještě nikdy nejedla sojové maso, takže nevím, nevím. :)

P. řekl(a)...

sojove maso jsem měla jendou jako dítě a hrozně mě naštvalo, protože jsem čekala MASO a ono to maso nebylo...jak bych ho vnimala teď by mě zajímalo ale nějak nemám moc odvahu. každopádně to vypadá dobře.

Okomentovat