3 favourites - skin care

neděle 25. března 2012

| | |

 Představím Vám své tři nejoblíbenější produkty v péči o pleť. Moje pleť je smíšena se sklony k akné. :)




1. Freeman Kaolínová pleťová maska avokádo oves, 159 Kč
Popis: Čistí póry do hloubky, změnšuje je a vyhlazuje pleť.
Názor: Černých teček mě nezbavila, ale celkem obstojně je potlačila, což je první maska, které se povedlo aspoň to. Po použití byla pleť vyhlazená a póry se trošku stáhly.

2. RYOR Aknestop Čistící pěna s mořskými řasami na problematickou pleť, 97 Kč 
Popis: Jemná čisticí pěna obsahující extrakt z mořských řas, umožňuje důkladné čištění aknózní pleti. Lehce odstraňuje běžné nečistoty a make-up.
Názor: Momentálně můj nejoblíbenější produkt na čištění pleti. Vyčistil mi pleť tak důkladně, že další dočišťování  bylo zbytečné. Akné se mi zlepšilo jen lehce, Super na smíšenou pleť.


3.Balea Young Soft&Care Mattierende Creme, 54 Kč
Popis: Matující krém
Názor: Pleť mi přirozeně zmatnil a zároveň pleť nevysušil. Po použití jsem měla pleť svěží. Lehký, ideální pod make up.


 

0 komentářů:

Okomentovat